GRATTIS B-KULLEN FYRA ÅR IDAG!

Idag fyller Bailey fyra år. Han är en gammal själ. En närvaro som känns ända in i hjärtat. Ett lugn som alltid funnits där. Han känner av alla omkring honom och har en helande verkan. Sen är han också en arbetsmyra med enorm motor som kan jobba en hel dag. Jag hoppas han får leva ett långt och friskt liv och jag ska göra allt i min makt för att det ska bli verklighet.

Grattis till alla syskon i B-kullen.. och tack Annicka, åter igen, för den här hunden. Han är något utöver det vanliga.







Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag kan bara hålla med! Bailey har och kommer alltid att ha sin plats i mitt hjärta. Så otroligt lyhörd och helande förmåga för en trasig själ. För att inte tala om hur bra han är med Vickan, finns inga rädslor öht när hon är med Bailey. Jag hoppas också att han får finnas hos oss läääänge, och med tanke på hur väl DU tar hand om dina voffsar på alla sätt så blir vår önskan uppfylld =). KRAAAAAAAAAM till bästa vovven och bästa matte! <3

2010-04-10 @ 09:08:19
Postat av: Lisa

Beya skickar massa blöta grattispussar till bröderna B på födelsedagen!!! Jisses vad tiden går fort! Har det verkligen gått 4 hela år...?? :o

KRAAAAAAAAM!!!

2010-04-10 @ 11:47:43
URL: http://vitherdehund.doggyblogg.se
Postat av: Gunilla, Robin och Asta

Grattis till härliga Baily och hans syskon. Såg att du & Taurus varit på clinic med Eva. Spännande!!!

2010-04-10 @ 19:21:28
URL: http://vitherde.wordpress.com
Postat av: Gunilla, Robin och Asta

Ursäkta Bailey, stavade ju ditt namn fel... Ska bättra mig ;)

2010-04-10 @ 19:23:35
URL: http://vitherde.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0